Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Gammal användare som har lust att snacka?

Svara
13/03 -16 03:32 skuurt

skuurt

1912 XP 5 inlägg

Reggade mitt konto 2003.. var 10 år gammal då. Vet inte vad som fick mig att logga in.. kommer i alla fall ihåg att när jag reggade mig så var sidan blå.. och gul tror jag. Inte skrivit så mycket här använde det mest som något community för att pma mina vänner med innan jag fann mig till Lunarstorm. Tiden går jättefort, kommer ihåg att jag surfade runt väldigt mycket på forumet nån gång kring 2005 kanske. Fanns en kille som var grym på att imitera michael jackson vill jag minnas. Synd på en sån fin sida att den är helt död nu... dagens ungdomar

23/06 -16 15:33 Skulliz

Skulliz

3234 XP 172 inlägg

Blev medlem nån gång 2006 och av nån anledning skapade jag en ny användare 2008. Vill minnas att jag har pratat med Knewt samt mtx från denna tråd på msn för många, många år sen. :P

12/09 -16 09:48 martinp

martinp

353 XP 149 inlägg

Blev medlem 2009, detta var mitt första internetforum.

Är kanske inte särskilt minnesvärd, gick under samma användarnamn på den tiden(fast på ett annat konto).

En kille på MSN lurade mig att han kunde göra mig till moderator om han fick mitt lösen. Var bara 12 år, så naiv som jag var gick jag med på det och blev "hackad". Efter det tjatade jag en del i chatten om att jag krävde att "hackaren" skulle bli bannad.

Hade ett konto vid namn BullyGamer97 när jag var lite äldre, trollade en del med det och blev avstängd.

Nu för tiden är jag väl inte särskilt aktiv längre(inte skrivit något på ett år), och detsamma verkar gälla för forumet överlag. Lite tråkigt, men inget att göra åt.

Ursprungligen medlem sedan 2009.

24/09 -16 00:06 Cheza

Cheza

2375 XP 125 inlägg

Hängt här sedan 2007, på den tiden bättre känd som Kanina.
Var en irriterande liten ungjävel då.

Är dock kul att kunna kika runt igen efter att ha varit mer eller mindre \"utlåst\" från kontot pga glömt lösenord och glömd emailadress.

Aja, man har många minnen härifrån iaf, är glad att jag hittade hit då det var som mest livat. Var nice så länge det varade.

04/01 -17 00:11 Lord_Mario

Lord_Mario

15225 XP 3274 inlägg

Ör sorgligt att se forumet så dött.

Snarkning snarkning och sova på natten.

24/02 -17 05:12 zvensksoldat

zvensksoldat

10051 XP 135 inlägg

Registrerade mig hösten 2004 då jag var 11 år gammal. Minns den dagen väldigt väl. Jag var sjuk och hemma från skolan. Jag pysslar lite med programmering, och spelintresset finns väl kvar, dock inte lika starkt som för. :)

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

04/03 -17 02:49 lillelinus

lillelinus

4033 XP 9 inlägg

2006 joinade jag. Fina tider! Minns några av er. Antagligen minns ingen mig, var aktiv i Runescape krestarna för det mesta. Och klubben Downtown minns jag väldigt väl.

08/03 -19 15:50 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15318 XP 4991 inlägg

lillelinus skrev:
2006 joinade jag. Fina tider! Minns några av er. Antagligen minns ingen mig, var aktiv i Runescape krestarna för det mesta. Och klubben Downtown minns jag väldigt väl.

Ah, gamla Downtown.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

05/11 -19 22:30 Toad

Toad

4116 XP 73 inlägg

Verkar som att jag fortfarande hamnar här av ren nyfikenhet, trevligt att \"super_mario_rollspel\"-klubben finns kvar...dock helt tomt. Men av någon anledning så blir man glad över att forumet finns kvar
Har alltid varit kul att hänga på detta forum, inte för man varit värst aktiv...men man har ändå följt utvecklingen.
Dock så är forum-tiden förbi, har någon koll på vad som hände med NF?

____
|¤¤|
*^*

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar